Hasar Başvurusunda Yapılması Gerekenler;

01.02.2017
 
Hasar Başvurusunda Yapılması Gerekenler;
·       Tüm hasar başvurularınızı Euler Hermes Sigorta A.Ş.’nin EOLIS sisteminden yapmanız gerekmektedir.
·       Hasar başvurusunda bulunacağınız alıcının tam isim ve ünvanının doğru olduğundan emin olunuz. EH ID numarasını kontrol ediniz.
·       Ödenmemiş olan tüm faturaları poliçe kurundan ayrı ayrı sisteme tanımlamanız ile hasarı sisteme girmiş olursunuz.  Kısmi ödemesi yapılmış olan faturanın ödenmemiş olan tutarını sisteme girmeniz gerekmektedir.
·       Alacağınızın karşılığında herhangi bir teminatınız var ise, not bölümüne bu teminatların detaylarını yazınız.
·       Hasar başvurusunda bulunduğunuz faturalarla birlikte aşağıda listesini bulacağınız evrakların EOLIS sistemine yüklenmesi gerekmektedir.  
·       Müdahale  talebinizin, Gereken Evraklar listesinde belirtilen evrakların sisteme eksiksiz olarak yüklenmesi tarihi itibarıyla yapılmış olacağını hatırlatmak isteriz.
·       Hasar başvurusu sürecinde bir sorunla karşılaşmanız durumunda lütfen Müşteri Temsilcinizle irtibata geçiniz.
EOLIS Sistemine Eklenmesi Gereken Evraklar
Hasara Konu olan;
            -   Faturalar
            -   Alıcı ve/veya taşıma şirketi tarafından imzalanmış ilgili irsaliyeler
            -   Sipariş/Satış Formu
            -   Eğer ihracat ise, gümrük beyannamesi ve commercial invoice
            -   Fatura ve alınan teminatların vade detaylarının görüleceği şekilde 12 aylık güncel cari hesap ekstresi
             
Not 1:Euler Hermes Sigorta A.Ş. başkaca evrak talep etme hakkını saklı tutar.
Not 2:EOLIS’e yüklenen belgeler, Euler Hermes Sigorta A.Ş. tarafından talep edildiği taktirde basılı kopyalarını kaşe ve imzalı olarak sigortalının iletmesi zorunludur.