Euler Hermes > Eolis > SIK SORULAN SORULAR

SIK SORULAN SORULAR

 

İLK DEFA EOLIS KULLANIYORUM. BAŞLAMAK İÇİN NELERE İHTİYACIM VAR?

Eğer EOLIS’e ilk kez giriş yapacaksanız, aşağıdakilere ihtiyacınız bulunmaktadır:

  • Yürürlükte olan bir poliçe,
  • Bir kullanıcı adı ile kullanıcı şifresidir.

KULLANICI ADI VE ŞİFREMİ NEREDEN ALABİLİRİM?

Kullanıcı adınızı ve şifrenizi almak için Euler Hermes'te size hizmet veren ekibin bir üyesi ile irtibata geçebilirsiniz. Ayrıca, Euler Hermes Müşteri Hizmetlerini arayabilirsiniz. Ararken aşağıdaki bilgilere ihtiyacınız olacaktır:

  • Ad ve soyad,
  • Elektronik posta adresi,
  • Euler Hermes poliçe numarası,
  • Başlangıç tarihi.

OTURUM AÇMA PENCERESİNİ NEDEN GÖREMİYORUM?

Muhtemelen, pop-up engelleyiciniz açık durumdadır. EOLIS’in açılabilmesi için pop-up engelleyici ayarlarınızı değiştirmeniz gerekmektedir.

  • Web tarayıcınızda, Araçlar-Pop-up engelleyici-Pop-up engelleyici ayarlarını tıklayın ve www.eulerhermes.com/eolis yazın
  • Teknik yardım için, IT departmanınız ya da Euler Hermes Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçin

SİSTEME GİRMEYE ÇALIŞIRKEN NEDEN SÜREKLİ HATA MESAJI ALIYORUM?

Doğru kullanıcı adı ve şifrenizi girdiğinize emin olunuz. Eğer şifrenizi unuttuysanız, “Şifremi unuttum” butonuna tıklayarak, sayfadaki talimatlara göre hareket ediniz. Gerekli adımları tamamlamanızın ardından yeni şifreniz sistemde kayıtlı olan e-posta adresinize gönderilecektir.

ŞİFREMİ UNUTTUM” TALİMATLARINA GÖRE HAREKET ETTİM. NEDEN HALA YENİ ŞİFREMİ ALAMADIM?

Şifre, otomatik bir sistem tarafından gönderilmektedir. e-posta kutunuz, gönderiyi SPAM olarak algılamış olabilir. Lütfen SPAM klasörünüzü kontrol edin ve/veya @eulerhermes.com uzantılı tüm elektronik postaların tarafınıza ulaşmasına izin verilmesi için IT Yöneticiniz ile irtibata geçin

Eğer hala yeni şifrenizi alamıyorsanız, Euler Hermes Müşteri Hizmetleri yeni şifrenizi size telefon üzerinden de verebilir. Doğrulama ve güvenlik amacıyla, poliçe numaranız ve başlangıç tarihinizi yanınızda bulundurunuz.

OTURUM AÇMA BİLGİLERİMİ HATIRLA” SEÇENEĞİNE TIKLAMAMA RAĞMEN ŞİFREM NEDEN KAYDEDİLMEDİ?

Güvenlik nedeniyle, şifreniz kaydedilmeyecektir.

EOLIS KULLANICI BİLGİLERİMİ İŞ ARKADAŞIM İLE PAYLAŞABİLİR MİYİM?

Güvenlik ve takip amacı ile, her bir EOLIS kullanıcısının kendi oturum açma bilgilerini temin etmesini tavsiye ederiz. EOLIS, çoklu kullanıcısı bulunan poliçeler için erişimi “sadece izleme” şeklinde kısıtlayabilmektedir

POLİÇELERİM NEREDE?

EOLIS’e ilk girdiğinizde, Karşılama Sayfasına yönlendirileceksiniz. Burada “Poliçe Listem”i göreceksiniz. Geçerli poliçenizi/poliçelerinizi listeye eklemek için "Edit (düzenle)" butonuna tıklayın.“Save (kaydet)” butonuna tıklayarak da listenizi kaydedebilirsiniz.  Eğer hala poliçelerinizin tümünü göremiyorsanız, hizmet ekibinizden bir üye ile ya da EH Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçiniz. 

BİRDEN ÇOK POLİÇEM VAR. ERİŞİM İÇİN BİRDEN ÇOK KULLANICI ADI VE ŞİFRESİNE İHTİYACIM VAR MI?

Kaç adet poliçeniz olursa olsun, sadece bir kullanıcı adınız ve şifreniz olacaktır. Sisteme girdiğinizde, karşılama sayfasındaki "poliçe seç" linkine tıkladığınızda görüntüleyeceğiniz listede tüm poliçeleriniz yer alacaktır. Aynı zamanda, karşılama sayfasında yer alan “poliçe listesi bölümüm” bağlantısını kullanarak en çok kullandığınız beş poliçe için hızlı bağlantılar da yaratabilirsiniz

HANGİ POLİÇE ÜZERİNDE ÇALIŞTIĞIMI NASIL ANLARIM?

Bunu iki farklı şekilde anlayabilirsiniz:

  1. Poliçe adı ve numarası sağ üst köşede koyu kırmızı renkte yer alacaktır, ve
  2. "Poliçe listem" başlığı altında poliçenin yanında yeşil bir onaylama işareti yer alacaktır.

“SIK KULLANILANLAR” BÖLÜMÜNÜ NASIL KULLANABİLİRİM?

Bölümde en sık kullandığınız 6 ayrı işleve hızlıca erişebilirsiniz. Tüm yapmanız gereken, “edit (düzenle)” tuşuna tıklayıp uygun bağlantıları eklemek olacaktır. Önce kaldırmak istediğiniz işlevleri kaldırıp, yerlerine yenilerini ekleyebilir, buşekilde listeyi istediğiniz her an değiştirebilirsiniz.

KARŞILAMA EKRANIMDA BEKLEMEDE BİR TALEP GÖRÜNMEKTE, ÜZERİNE NEDEN TIKLAYAMIYORUM?

Çünkü söz konusu alıcı manuel olarak girilmiştir ve validasyon beklemektedir. Lütfen yardım için Euler Hermes Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçin.​

NEDEN “60 SANİYE İÇİNDE GÜVENLİK GEREKÇESİ İLE BAĞLANTINIZ KESİLECEKTİR” YAZISININ YER ALDIĞI BİR POP-UP EKRAN BELİRİYOR?

EOLIS sistemi, işlemlerinizin güvenli olması için 10 dakikalık bir süre boyunca herhangi bir faaliyet gerçekleşmemesi durumunda kapanacaktır. Bu, standart Internet Güvenlik uygulamalarına uygun bir yöntemdir. Sitemi aktif tutmak için lütfen Devam/Continue tuşuna basın ya da sistem üzerinde herhangi bir işlem yapın.

SİSTEM YENİ ŞİFREMİ NEDEN KABUL ETMİYOR?

Güvenlik nedeni ile, yeni bir şifre oluştururken uymanız gereken birtakım kurallar mevcut bulunmaktadır. Bu kurallar aşağıda belirtilmiştir:

  • Şifremiz en az 8 karakterden oluşmalıdır.
  • Sifre içinde adınız ya da soyadınız yer almamalıdır.
  • Bir önceki şifrenizden farklı olmalıdır.​
  • Şifreniz BÜYÜK ve küçük harfler ile rakamlar içermelidir (Örneğin: Test123 ya da Kullanıcı9876)

ELEKTRONİK POSTA ADRESİM DEĞİŞTİ. İRTİBAT BİLGİLERİMİ NASIL DÜZENLEYEBİLİRİM?

Elektronik posta adresinizi ve her türlü irtibat bilgilerinizi karşılama sayfasının sol üst köşesinde yer almakta olan “kişisel bilgilerimi düzenle/edit my personal information” bağlantısı üzerinden değiştirebilirsiniz.

POLİÇE TASDİKİMİN BİR NÜSHASINA İHTİYACIM VAR. BUNU EOLIS ÜZERİNDEN BULABİLİR MİYİM?

Poliçe metni ve tasdiklerinizi bir nüshasını EOLIS’te Poliçe Yönetimi / Poliçe Belgelerim / Belge kütüphanesi bölümünde bulabilirsiniz.

ŞİRKETİMİZDE EOLİS KULLANICILARINDAN BİRİ AYRILDI. EOLIS SİSTEMİNDE HERHANGİ BİR ALANI GÜNCELLEMEM GEREKİYOR MU?

Birisinin şirketten ayrılması ya da başka bir pozisyona geçmesi durumunda, güvenliğiniz açısından bu kişinin erişim hakkını iptal etmek isteyebilirsiniz. Bu şekilde bir işlem gerçekleştirmek istediğinizde, lütfen Euler Hermes Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçin.

​​​​​​​​​​​​​​